Jul på Liseberg

Ojoj, lite segt med uppdateringar här.
Men i onsdags bev jag våldgästad av pojken som lyckats få lite ledigt från jobbet. Så sedan dess har jag haft fullt upp med att peta på honom. Vi tajmade dessutom in en heldag på Liseberg och det var något av det absolut mysigaste jag gjort! Han var en gentleman och bjöd på allt, och jag var som en femåring när jag sprang omkring i lyckorus bland tomtar, snöklädda granar och med ett knäckäpple i högsta hugg!


Såhär glad var jag! Och gosh vad jag älskar knäckäppplen.


Lise var som vanligt jättefint med alla ljus, och mitt i hittade vi ett ställe som sålde den godaste varma choklad jag någonsin druckit! Oh, nom nom nom!

Men hur mysig marknaden än var så slutade jag (som vanligt) inne i spelhallen tilsammans med pojken. Där slösade vi nog för mycket pengar på DDR och flipperspel.. Flipperspel som jag omedvetet totalägde, fick åtta extrabollar och allting blinkade.. det var tydligen bra. Noll koll, men det är kul!




Jag vid "Monster Bash" Bästa flipperspelet evvah!

Som sagt, bästa dagen på väldigt länge!
Och självklart så stannade vi under misteln, mitt på stora bron!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0