Mys!

Snart ny vecka, herregud var har dagarna tagit vägen?
Jag som brukar tycka att allt går så segt.
Kanske beror det på att jag haft extra kul hela veckan, och sista dagarna var extraprima. Mysdagar hemma hos Tobi! Vi roade oss med massa film, bla inglorious bastards, som var helt amazing. Tarantino är gud! Och slutet var.. överraskande men grymt! Mycket bättre än vad historieböckerna säger. Hehe...

 

Nu ska jag snart ut med lillskiten, solen har börjat kika fram mellan de tunga regnmolnen så jag hoppas att det håller i sig lite. Är inte så kul med långpromenad i ösregn! Ska bara vänta på att Bianca vill vakna, hon ligger under min kudde och sover just nu. Lilla tröttfisen ♥

Ska nog gå och snosa ite på henne nu.

Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv:

Så sant!

Det är mycket roligare med bärbara datorer, mycket skojigare knappar :P

Kram <333

2009-08-30 @ 16:39:45
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja, nu verkar det fungera igen :) Men det va sablar va stor å konstig dom har gjort den :O

2009-08-30 @ 22:00:26
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0