Seaton!

Hej på er.
Igår satt jag på en sten, på ett berg, i en skog, därav den dåliga datornärvaron.
Jo för det var nämnligen picknick i solskenet uppe på Seatons kulle! Inte så mycket mat  för mig då jag mår så illa av de nya medicinen, men ändå, det var jävligt mysigt! För övrigt har jag älskat det stället sedan jag var liten. Det var ett enormt jaktslott där en gång i tiden, men det brann ner, så nuförtiden är det bara ruiner kvar... Plus en hel massa underjordiska gångar som spöklikt öppnar upp sina portar vid trädrötterna. Älskar mystiken som ligger över allt däruppe.. dessutom var hela marken täckt med vitsippor och blåsippor.
Perfekt omgivning för te och kakor helt enkelt!

Dessutom perfekt för att fota lite. Fick den här bilden på mailen idag, såhär snygg är jag när det krälas omkring i skogen! Och självklart var lillgumman med! Fast hon envisades med att ställa sig mitt framför kameran.. linslus!



Ungefär såhär ser det ut på kullen.. eller berget snarare. När jag var tio år kröp jag omkring därinne.. med ficklampa och hakar, men skulle jag försöka nu skulle jag antagligen fastna med rumpan någonstans.. Haha!





Kommentarer
Postat av: Cissi

Scaaaary grotta!!

2009-04-27 @ 00:10:36
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha nää det förstår inte jag heller hur du vågade dig ner där. Huuu, jag hade fått panik :O

2009-04-28 @ 00:28:01
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0