Update Bianca

"Ursäkta frånvaron, sjukt barn!"



Är faktiskt mycket bättre nu, lillan ligger som en knorr så nära mig hon bara kan och sover.
Gick bra hos veterinären, men jag är ju alltid orolig när det ska sövas ner o grejs. Fast lite kul ser det ju ut efter uppvaknandet o det blir "fyllegång".

När vi kom hem la jag henne under en filt så hon verkligen fick sova "ruset" av sig, och sedan dess har hon till och med busat runt lite. Men nu är det som sagt kalas hos john blund igen.
Känner en sådan otrolig lättnad över att det värsta är bakom oss nu, bara en vecka av antibiotika och tratt kvar, men jag tror inte det blir några problem.

Puss!


Bianca vet hur man sover med stil.

Kommentarer
Postat av: cassie &Stella

aaw vad härligt det ser ut!

2009-04-02 @ 13:47:47
URL: http://www.cassie-nova.com
Postat av: Faile

Åh vad jag älskar chi hua huas ^^

2009-05-29 @ 22:32:19
URL: http://faile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0