Morgonhår

Ni vet, känslan när man vaknar upp "dagen efter" något stort.
Sådan där morgon då man är extremtrött fast klockan passerat förmiddag, magen är ett svart hål, någon i huvudet spelar bongotrummor och gårdagens smink är utkladdat på kudden.
Just sådär känner jag mig idag.

Som sagt, halva sminket är på kudden, orkade inte alls med att tvätta bort det när jag väl drullade hem, och håret är helt underbart! Lockar åt alla håll, sådär härligt efterstela och smuliga av hårspray.
Var en kanonträff igår. Släkt överallt. Galna kusiner, ännu galnare ingifta farbröder, fastrar och skruttiga gamlingar. You get the picture. Själv gjorde jag inte det, för väl framme kom jag på att kameran så snällt stannat hemma. Istället hade jag fått med mig ett yrväder till hund som glatt struttade runt med andra vovvar på golvet.

Jaja, ni överlever, och det gör jag med.. men inte om jag går utan mat länge till. Ska skyffla mig själv ur sängen nu och undersöka kylen, om inte annat finns det nog någon påskig cupcake kvar.



Kommentarer
Postat av: Becca

Du är så jävla söt.

2009-04-14 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0