Biverkningar

Jag är trött och hungrig, detta trots att jag sovit som en gnu nästan hela dagen, och precis ätit. Detta mina kära läsare är några av de underbara biverkningarna man får av antidepp och lugnende!

Fast det värsta är nog att jag är precis som ett spädbarn när det kommer till greppreflexer osv. Exempel: Jag tar ett mjölkpaket och håller det i handen, med andra handen tar jag sedan fram ett glas och tappar då mjölkpaketet. Min hjärna kan inte längre låta kroppen göra två saker samtidigt.
Fatta hur jäkla irriterande det är att hela tiden behöva stenkoncentrera sig på något som man annars tar för naturligt.
Dessutom felar mina hjärnsignaler när det käller vanliga kroppskommandon, som att ta ett steg fram. Det gör att i princip allt jag gör blir lite segt och osammanhängande. Jag klantar mig mer och mer, och att fånga något i luften är bara otänkbart!

Imorgon ska jag till doktorn igen. Förhoppningsvis kan han hjälpa mig på något sätt.
Detta är för jävligt!


Kommentarer
Postat av: Tindralen

Usch fyfasiken vad illa. När läkarna försökte prångla på mig massa angtidepro så vägrade jag. Man har ju hört så många historier.



Utan pillrerna mådde jag sämre. Men det blev snabbare bättre. Och nu så tror jag inte att jag skulle behöva dom.



Kanske om jag bodde ensam men det gör jag ju inte..

2009-04-15 @ 10:55:20
URL: http://tindralen.blogg.se/
Postat av: Tindralen

Jag hittade dig på helgon.net också förresten :P

2009-04-15 @ 10:55:46
URL: http://tindralen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0