No Title

"I'm goin to Hell, in a handbasket.
Oh please don't pray for me.
No I don't need to be saved, of the devil I ain't afraid.
There ain't nothin he can do that ain't already been done to me."

Sitter och tänker på livet. Hur mycket saker som passerat i mitt liv som ingen människa egentligen förtjänar att uppleva. Är det bara dåliga saker som kommit ut från allt? Var hela grejen ett enda stort slöseri?
Nej jag tror nog inte det. Även om det är hemska saker har de slipat mig och format mig till den jag är idag. Visst kan jag ångra mycket, men det hjälper ju mig inte nu. Det jag behöver koncentrera mig på är nuet!
Det är inte lätt.
Men en vacker dag ska jag kunna blicka tillbaka på mitt liv och tänka "det var inte ett enda stort slöseri!"

Jag behöver bara lite hjälp att komma till den punkten.

Bortsett från alla djupa och flummiga tankar ska jag fanemej kastrera posten. Jag vill ha mina nya hårgrejer från USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0