Dogs and Dreams

Känslan av att vara glad försvann oroväckande fort. Den här berg och dal-banan är otroligt frustrerande.
Ska ringa psyk igen på tisdag, vilket jag inte ser fram emot.
Hundsökandet håller fortfarande i sig dock, mitt lilla ljus i mörkret. Har ringt på ett par potensiella vovvar men inte riktigt bestämt mig. Det måste ju lixom.. "klicka". Har redan börjat kika ut småsaker till Den iaf.. (Den med stort "D")
Det är fortfarande chihuahua som ligger närmast hjärtat, även om jag måste medge att jag e lite rädd att jag råka trampa på den lilla miniatyren. Men det är den rasen som faktiskt kommer passa både mig och min livsstil bäst.
(Random bild från nätet.)



Fick tillbaka mitt stativ idag. Fotolusten har kommit tillbaka lite, även om jag fortfarande inte kan ställa mig framför linsen. Mitt hår är ... gräsligt! Frisören ska jämna ut det nästa vecka, sen lär det vara redo för steg två. Hoppas jag! Längtar så tills det är klart och den nya färgen är fixad! Det kommer bli en klar självboost för mig!

Slumrade till innan, drömde att jag var i London.
Saknaden sitter där som en betongklump i bröstet.
Tror jag råkade lämna en bit av mitt hjärta bland de ojämna gatustenarna.



Darling.. I miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0