About me

Woho, jag ligger i intressekö för en liten teacup-chihuahua nu. Om allt går vägen ska jag få bilder på den lilla om några dagar. Spännande!
Något annat som är spännande är mitt hår. Kom precis hem från frisören. Jag ser ut som en.. albino med misslyckade slingor (haha) men det är ljust nog för steg två. Tror jag, ska lägga ett test i om ett par minuter.

Har börjat komma igång väldigt bra med skolan dessutom. Fått lite ordning på mig själv. Till o med träningen håller i sig. Lite stolt känner jag mig allt. Får se hur länge det här håller i sig, för just nu är det enda som saknas närhet. Men det ska jag lösa på något sätt.

Känner mig helt enkelt pepp idag!
Pepp. Pepp. Peppar

Kommentarer
Postat av: Johanna.

Oh mysigt. Du får lägga upp/skicka bilder på vovven sen. Och håret också för den delen. ^^

2008-11-06 @ 21:33:43
Postat av: Mitsukai

fick bilderna idag, hon är söt som fan <3

2008-11-06 @ 22:20:10
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0