Psyco Lolita

Psyk var rätt förvirrat. Men jag kom både dig och därifrån konstigt nog. Så numera är jag offentligt under utredning för "psykisk personlighetsstörning". Låter jävligt trevligt. Utredningen beräknas ta trettio dagar och under den tiden ska jag gå dit rätt intensivt och träffa dels utredare, doktorer och psykologer. Inte pepp. Dessutom var det Storm med stort "s" imorse. Det ösregnade, och blåste så regnet la sig vågrätt efter marken. Kände mig jättehet när jag drog på mig ett regnställ, men det var enda möjligheten eftersom uppfinningen paraply är helt värdelös under dessa situationer.
Så nu har jag tröstshoppat lite. Har ju som sagt blivit jävligt sugen på lolita igen. Inte på heltid dock, men såpass mycket att jag har peruk och kläder som passar när tanken slår till. Jag har ju rätt sorts ansikte för att pass bra i lolita. Runt och barnsligt.
*haha*





Så nu ligger dessa sötsaker i ett paket på väg till mig. Klänningen högst upp till vänster kommer bli jättesöt med en svart kofta jag har hemma. Inte alltför utstående osv. Det är nog den jag längtar mest efter, outfit till musikskolan helt enkelt.
Och den rödrutiga skönheten blir perfekt under julförberedelserna, och kommer passa underbart med den bruna peruken. You just gotta love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0