No sleep tonight

Jag kan inte sova.
Jag kan inte sova.
Jag kan inte sova.
Jag kan verkligen inte sova. Och jag är så trött att jag mår illa. Dessutom är jag förföljd av en jobbig kille. Gah! Dålig natt. Vill hitta en bra bok att läsa. Måste komma ihåg att fråga Jojjo om lästips, och om jag glömmer det kommer hon nog ändå läsa det här. På så sätt blir det ju fixat vilket som.
På tal om att fixa saker, imorgon ska jag äntligen gå och köpa mig en locktång! Har en tjockis redan men nu är jag ute efter en 13mm för de där framstående skruvarna, inte bara vågor. Har velat ha en sådan jättelänge, men det har lixom aldrig blivit av. Så nu jävlar...!
Ska även passa på att leta inredningssaker. Hittade ett presentkort från födelsedagen med massa pengar så här ska shoppas loss! Hoppas bara att de inte dragit på med julpyntet hur mycket som hellst. Var i Nordstan för ett par dagar sedan och de hade redan smällt upp den stora granen! Jag ville bara slita ner den, och allt annat juligt i centrum. Inte än!! Snälla! Man ska pynta i December, inte nu. Hela grejen med julstämningen är ju väntan innan, att bygga upp något som sedan besvaras. Nu hinner man ju trättna på jul innan December ens kommit. Jävla påhitt. Undra om någon skulle reagera om man påpekade det för typ.. regeringen? Det roliga är ju att de flesta jag prata med också är förtvivlade över att julandet redan börjat. Så om den vanliga lilla svensken vill ha jul i December. Dra ner på glittret i oktober och återkom om en månad.
BASTA!


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Förföljd? Ska jag komma och ninja honom i huvudet? :o

Och angående böcker, om du inte har läst något av John Ajvide Lindqvist än borde du det.

2008-11-14 @ 12:01:29
Postat av: Mitsukai

Jag har roat mig med hans böcker redan =(

Och ja tack, ninja skallen av honom!

2008-11-14 @ 14:09:27
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Jag igen,

Alla 3? Mer än mig isåfall. :p jag har Människohamn kvar. Men de vill aldrig ha den inne på biblioteket. >_< Chuck Palahniuk, kanske? Är han som har skrivit Fight Club. Eller Nick Hornby. (HAHA, Jag råkade skriva horny. :p)

2008-11-14 @ 20:21:28
Postat av: Mitsukai

Jag beställde den :P ville ha alla hans böcker hemma.

HAHAHAHAHAHAHA jag vill heta horny i efternamn XD

but tnx =D i'll check it out!

2008-11-14 @ 23:57:10
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0