Tjo!

Mmm, bjöds på fattiga riddare med lönnsirap till frukust. Smarrens.
Annars var jag ute och handla lite småsaker ute på Marieberg idag. Shit vad det har växt till sig. Kommer ju snart gå vilse därinne, men det är ju inget negativt. lite nervös inför imorgon faktiskt. Vet inte riktigt hur jag ska hitta adressen osv. Men lixom... jag ska hälsa på hund. Vet att jag tjatar.. men det är stort för moi. Lite omg omg helt enkelt.
Men ikväll ska tankarna koncentreras på annat håll. Blit en tjejkväll ute på stan med bio och pizza. Ska piffa upp mig lite, bara äta upp clementinen först.

Btw, har ni tänkt på att när julen närmar sig så ändras i princip alla reklamer på tv. Förut var det "bra rakning med braun", nu är det "få en lycklig jul med braun". Okej inte ordagrant, men ni fattar. Vi måte helt enkelt köpa alla de där grejerna, annars får vi ingen bra jul. *suck*

Hoppas jag rett utt mitt känsloliv innan jul iaf. jag är trött på att stå och stampa. Ska jag ta till höger eller vänster. Eller kanske bara skita i allt och traska på rakt fram. Well well, får se hur det blir med allt.

Kommentarer
Postat av: tatueringar

hööööger! gå till hööööger! ^^

fast..hmm...vilket håll ska jag gå åt då :P

2008-11-25 @ 15:34:43
URL: http://www.gaddning.se
Postat av: Mitsukai

vem är på högra sidan då? =)

2008-11-25 @ 18:17:07
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0