Home sweet Home

Det var underbart att komma hem. Det luktade verkligen hemma, mitt hemma. Varm och mysigt.
Sitter i soffan nu och bara njuter. Simpsons på tv och en ny Super Play-tidning i knät. Och inatt ska jag sova i min säng. Min säng! Inte någon knarrig bäddsoffa. Får mysrys av bara tanken.

Jag har till o med varit duktig och gått till affären. Inhandlat en hel massa jox tills imorgon. Ska bjuda pappa på fin middag. Eller försöka iaf. Tänkte mixtra ihop en veggigryta med potatis och gelé och sen toppa av det hela med citronfromage.
Wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Becca

lycka till gumman, det låter supermysigt med finmiddag ju! :)

<3

2008-11-09 @ 15:31:10
Postat av: Anonym

Tnx hun <3

2008-11-09 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0