Daddy <3

Middagen blev kanon!
Men när man tänker på det.. hur mycket föräldrar gör. Hur mycket vissa kämpar.
Som pappa. Räcker det att göra middag? Kommer nog aldrig kunna berätta för honom hur tacksam jag är för allt han gjort för mig. Kan inte ha varit lätt att vara ensam pappa och uppfostra mig!! Men han har alltid funnits där, jag har alltid varit hans lilla flicka, trots bråk och motsträvigheter. Men vad jag än gjort har han alltid varit där för att ta emot mig när jag tappat fotfästet. Hur illa jag än trasslat in mig har han hjälpt mig ur det hela.
Kommer aldrig glömma när du åkte 80 mil mitt i natten för att hämta hem mig när min värld rasade!
Tack pappa.
Love you!

Nu ska jag äta gröt och försöka somna tidigt.
And OMG imorgon ska jag ha SOVMORGON!
Ingen väckarklocka.
Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0