Just Words

Äntligen lite tid att sätta mig ner i lugn o ro.
I fredags åkte jag till Falun. Mycket intressant jag vet, och sant, det hände inte så mycket, men det var trevligt iaf. Jag fick chans att vila , o se lite av dalarna, (det e fan mer parker än människor i Falun, bara så ni vet,) och spela massa patapon! Trevligt sällskap is tha shit!

Kom hem igår, söndag, och nu sitter jag här o känner mig allmänt lycklig. Ska snart ut o shoppa med mamma, som jag förövrigt inte träffat på månader, och bära mina skitsnygga, superstora, nya solbrills som mamma behagade ge mig efter en tripp till Cypern. De ska tydligen köpa hus där, helt random.

Finns inte så jävla mycket att skriva just nu, Återvänder nog ikväll...

Och tack älsklingstönt för att du kom hit och höll mig sällskap tidigare i veckan, du ska bara veta hur mycket det betydde. Hjärta!

Kommentarer
Postat av: Johannski.

åh, shoppa.

2008-05-12 @ 14:22:30
Postat av: Johannski.

Alltså, varför klipper skitblogg.se av mina kommentarer hela djävla tiden? :| Nu orkar jag inte skriva allt jag skrev igen. *muttrar*

2008-05-12 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0