I'm smiling through the rain!

Stockholm idag då.
Träffa Pierre!
Dessutom var det tydligen "möta-konstiga-käringar-dagen" idag, först var det en på pizzerian jag o Pierre åt på, hon skrek o gnällde över att osten inte hade smält fast på brödet, slutade tack o lov med att hon gick därifrån. Den andra tanten var på tåget hem. Jag satte mig tydligen på fel plats, ett tvåsäte o eftersom jag var först på plats hoppade jag naturligtvis längst in, men nej det fick jag inte, frågade om hon inte kunde sätta sig bredvid mig på den plats jag egentligen skulle sitta på, men tror ni att hon gick med på det, nejdå jag var tvungen att flytta alla mina saker till stolen alldeles bredvid. Jävla jobbiga fitta!

Men annars var dagen lyckad, även om regnet öste ner, Hade jättetrevligt, med bästa sällskapet på länge, och dessutom hittade jag patapon till psp för 300 på begagnade avdelningen!
Smaskade pizza o att inne i en superfin piercingstudio medan det värsta regnet drog bort. Träffade Becca och lekte mycket förvirrad turist!
Tråkigt att sticka därifrån, o nu saknar jag både Pierre o Becca. Tröstar mig med massa Sex and the City och patapon.. pon pon pata pon!

Tack för en jävligt bra dag!

Btw så fick jag mess från mitt ex, han saknar mig tydligen. Mysko.



Kommentarer
Postat av: Pierre

Anna är sötast av alla, finns ingen med större hjärta än henne (L)

2008-05-18 @ 04:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0