Good morning

GAH! Klockan är åtta och jag är klarvaken. Vaknade av att mamma oh Sven var otroligt diskreta utanför dörren (NOT). Vem fan står o skriker genom halva huset när folk ligger o sover!? Somna om är tydligen out of question för nu har jag legat här, trött som en idiot men ändå klarvaken i över en timma.
Lika bra att trassla sig ur sängen och stappla ut i badrummet. Ska ju ändå in till centrum o shoppa lite.
Var ju förresten o handlade med mamma igår. Det var riktigt mysigt jag fick lite nytt stuff av henne. En stor tröja från Carlings med en lila blingbling-skalle på o en enormt söt kjol med dubbla knapprader på magen. Dessutom en hel hög med söta trosor och så införskaffade jag det relativt nya vita pulvret man har till håret för att det ska fluffa. Det är så sjukt bra! Kan utan problem ställa allt mitt hår rakt upp med bara lite av pulvret i. Årets bästa uppfinning!
Dessutom hittade jag två "måste ha" på nätet när jag satt o kikade runt igår. Ett piercingsmycket som måste införskaffas till tungan, och sen detta himmelska halsband!

image23

Nä nu ska jag upp upp upp... mot sminkväskan, attack!

Fuck, jag kommer missa när älskling spelar med welle:erdball, jag är i London då ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow ge mig det pulvret nu! Vad heter det, och var kan jag få tag på det?

2008-05-13 @ 17:38:35
Postat av: Mitsukai

det heter OSIS+, en liten röd förpackning, fnns hos alla frisörer vad jag vet =)

2008-05-13 @ 20:05:44
Postat av: Polli

Åh.. alltså det där halsbandet är helt fantastiskt.. vart hittade du den?

2008-07-20 @ 17:41:34
URL: http://hellopolli.blogg.se/
Postat av: Mitsukai

oj.. eh. tror det e från ett litet enmannaföretag som heter beautiful sin, eller ngt sånt. Något med beautiful i början e det iaf =)

2008-07-21 @ 15:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0