The elephant shrew

Hur mycket värre kan en förkylning bli? Jag har tappat smaken helt, näsan rinner, ansiktet är svullet osv..
Jaja har roat mig med att byta mail, kändes lite overkill att ha "drakarnasprinsessa" som mailadress, den passade bättre när jag var liten och fantasygalen, dock inte det bästa att skriva på en arbetsansökan.
Tog sin lilla stund att flytta över alla viktiga kontakter och få mailen att bli vidarebefodrad, men nu fungerar allt.
Hittade världens sötaste djur idag.
Vet att Johanna kommer bli kär! Den heter 'elefantnäbbmus' eller 'elephant shrew'.

image15

Lixom hur söt! Den ser ju så otroligt fel ut på rätt sätt. Ge mig! Snälla!

Lyckades få rummet städat idag för den delen, fattar inte varför jag aldrig kan få det gjort innan kläderna täcker hela golvet. Måste ligga någon förbannelse över antingen mig eller rummet, kanske båda.
Pratade med pappa innan, han har gått med på att själv söka lägenhet i Göteborg, vuxna har ju lättare att få förstahandskontrakt, och om han skulle få någon är den min.
Nu har jag två stycken som letar på var sitt håll för min skull. Dessutom ska jag få något mysko kort så jag kan åka gratis till Götet, wiih!

Har en jättebra ideé till en fotosession, pappa köpte fototidning till mig som sjuklektyr under mina ensamma sängbundna dagar, och den gav mig sån enorm fotoglädje så det är inte kokt! Ska försöka ta mig upp från sängen snart och se om jag kan få till lite bilder inatt, trots att febern dundrar på i skallen. Men vad fan, skit i febern, skallen kommer ändå sprängas om jag inte får ut mina ideér snart!
Ska nog ta mig upp redan nu och samla ihop blixtar, lampor, stativ och kamera. Ny ska det flöda skaparglädje.. och antagligen en hel del snor. Får inte glömma näsdukarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0