Tattoo

Måste erkänna att det pirrar i magen, mer än förra gången jag gick in till tatueraren. Då var det lixom första gången o jag visste inte riktigt vad som väntade, nu vet jag, och det pirrar, pirrar, pirrar!
Snart är min handled inte naken längre. Pepp, pepp, pepp!
Satte på mig vänskapshjärtat med Johanna innan, på så sätt kommer hon iaf vara närvarande på ett sätt även om hon inte håller min hand. Fast mamma kommer ju vara där. Övertygade henne i sista sekund att själv lägga sig under nålen. Fan vad kul det ska bli! Lovar att lägga upp en bild när jag är färdigplågad!

Btw så klippte jag mig igår, och nej det är inte så kort som det ser ut, det långa håret är uppsatt i två toffsar. Dessutom bjuder jag på den fula bilden bara för att jag är så pepp, pepp, pepp!

image10

Btw så saknar jag min tönt något otroligt.

Kommentarer
Postat av: Johannski, igen.

klart jag höll dig i handen.
och din lugg blev jättesöt. jag gillar sådär korta luggar, fast jag skulle inte passa i det. ^^

2008-03-21 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0