Old friends, new life.

Becca åkte hem idag.
Tomt.
Fast det blev en jävligt lyckad dag fast den mest spenderades på tåg/buss.
När jag väl lämnat av Beccis på centralen i göteborg bestämde jag mig för att ta kinnavägen hem. Satte mig lugnt på bussen o försjönk i min tyska synthmusik. Helt plötsligt såg jag ett välbekant ansikte som intog den nyss tomma platsen brevid mig. Fast jag var inte riktigt säker om det var rätt person då han inte verkade känna igen mig alls. Men jag chansade, lutade mig framåt o frågade "gnomen?"
Klart det var han. Inte träffats på nästan två år men visst var det han.
Hade en mycket trevlig färd till Kinna.
Väl framme där stötte jag in i Andreas o Franne. Kramkalas säger jag bara! Gud, jag har inte lyckats träffa en enda av de gamla gymnasievännerna, och sen helt plötsligt tre på samma dag. Helt otroligt kul!

Nu ska här städas lite, och så ska jag byta piercing i näsan. Får se om jag kan lyckas.
Efter det blir det ett välförtjänat bad!
Och förresten är det klart nu, hejdå singelliv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0