It's like OMG!

Alltså OMG! Jag läste just ett mail från odiumclothing.net.
Kommer ni ihåg mitt nervösa inlägg om castingen? Ah well...
"Du har blivit handplockad av alla sökande."
Jag ska alltså gå catwalk för deras kläder. Jag fattar det inte riktigt, men OMG iaf!
Jisses, den fjärde ska jag dit o prova ut kläderna o shit, får dra med Jojjo eftersom hon är här då, men lite moraiskt stöd är aldrig fel. Men jisses, trodde verkligen inte att det skulle gå vägen!

image13

Nog om det.
Vaknade hos min snyggingtönt kl 10 o fick springa iväg till spårvagnen för att hinna till sjukgymnasten, inte det lättaste då vi inte direkt sovit inatt. (Fick lust att se 'battle royale', seriöst en klar favoritfilm!)
På tal om sjukgymnasten, hans händer är guld värda! Första mötet med nya gymnasten och jag vet redan att här är någon jag kommer kunna trivas med. Han är ljuvlig! Inte sådär äckligt robust.
Efter en timmas njutning av massage kom pappa och hämtade mig för att åka o fira hans extrastora lönecheck.
Och när vi väl kom hem väntade en annan översakning i brevlådan. Min 'Garden state', gissa om jag kastade mig över tvn när jag kom in. Fan vad den filmen äger.  Det är en berg och dalbana mellan skratt och gråt som i sista scenen blir till en underlig blandning av båda elementen. Pappa gav mig väldigt konstiga blickar när jag snörvlande stapplade ut från vardagsrummet med söndergråtna kinder och ett stort leende.
Nu sitter jag o sjunger med i Nick Cave's murder ballades, o det tänker jag fortsätta med ett tag. Sen ska jag nog ge mig en skönhetsbehandling i badet. Hmm.. kanske lite levande ljus med.

One last thing.. Why do you hate me so?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0