No title

Jag är sjuk. Det går verkligen inte att komma över den här förkylningen. Jag har varit snorig sedan Västerås, och det är nästan fem veckor sedan. Försöker vara försiktig, tjocka tröjor o hela det där, men det hjälper lixom inte.
Jaja, fortfarande väldigt pepp på nya lägenheten. Ska nog öppna en "flytta-blogg" när det blir dags för det. Typ guide till att flytta hemifrån. Låter onödigt och kul! Så sjukt mycket att tänka på, måste hitta en bra försäkring, tv-avgift, tror det är ett ComHem-hus.. hmm. Diskborste! Glöm inte diskborsten!

Hela dagen har för övrigt gått åt till att titta på gamla familjefilmer. Pappa har lagt över allt på dvd, och då snackar vi grejer som farfar filmade när han var ung och framåt. 
Det konstigaste var att vi hittade ett ljudspår som glömts bort, där farfar sitter och pratar. Kändes som om han fanns där igen. Saknar honom så otroligt mycket. Sen han tog hand om mig som liten har det alltid funnits ett speciellt band mellan oss, och han försvann bara för fort från jorden.
Min lilla farfar.

Kommer bli ensamt inatt. 
Saknar Farfar.
Saknar Björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0