Happy

Hemma från London.
Helt underbar resa. Jag känner mig otroligt lycklig! För de som vill ha bilder från resan så finns det på mitsukai.bilddagboken.se
De som inte vill ha bilder kan fortsätta läsa om hur lycklig jag är!
Jag har fått en lägenhet! Dock inte i Göteborg, men precis vid direktbuss till stan. Liten men söt på sina 37 m2, nyrenoverad o med egen uteplats! Och den är min! Det enda problemet jag har haft med flytten löste sig igår då jag fick 20.000 i flyttpengar till möbler + att mamma köper ny tv med box till mig!
Resan till London var som sagt underbar, och jag känner mig som en ny människa efter alla positiva kommentarer jag fått där. Resväskan proppad med nya saker, och ja det är löjligt hur glad man kan bli över shopping.
Och jag tröttnar inte på att säga det, men jag har en underbar pojkvän!
Sen e jag fortfarande pepp på att jag kommit in på utbildningen jag vill gå.

Visst finns det negativa saker. Men de kan inte väga över mitt magpirr inför flytten än.
Jag ska sättas på psykisk utredning men vad fan, jag ska flytta. Vet att det kommer komma ifatt mig så småningom. Men idag ska jag vara lycklig och äta jordgubbar i trädgården!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0