Gief blood!

Klockan slog precis tre o jag sitter fortfarande i pyjamas. Får ta det som att privilegie när man är sjuk. Men ska nog ändå dra på lite snyggare kläder snart. Funderar på att åka in till älskling igen. Han är fortfarande ensam så... Får se om jag orkar.
Fick papperna från Västerås igår med studiebekräftelse och lite tips. De vill verkligen skrämma skiten ur en med alla varningar om hur svårt det är att kvarhålla disciplinen på distans. Men jag ska klara det! Har gett mig fan på det!

På tal om papper så har jag en hög med blodgivarinfo bredvid mig.
De kan tydligen förbise mina mediciner o ta mitt blod iaf. Är väldigt glad för det. Har alltid velat bli blodgivare men sedan farmor behöver komma in o få blod två ggr i veckan så har det blivit mycket mer verkligt att det faktiskt behövs mer blod. Tycker egentligen att det skulle komma någon lag så alla är tvungna att lämna ett visst mått av blod. Det skadar ju ingen egentligen. De enda som tar skada är de sjuka som inte får hjälp p.g.a. blodbrist.
Jag tänker inte vara skyldig till en medmänniskas död!

Hittade de gamla mailen om inbjudan till modellagentur för ett tag sedan med. Funderar ärligt på att lägga intresse där. Lite trött på frilansandet, men lite skrämmande på samma gång. Skulle jag verkligen klara pressen? Kanske borde bli stadgad i studierna innan jag gör ngt dumt. Vi kör på det!


Kommentarer
Postat av: Johannski.

Jag vet. jag blev typ skitskrämd när jag skulle börja men det är mycket lättare än de får det att verka. :)



och sen, du får inte ge blod inom ett halvår (tror jag) efter du har piercat dig. :p

2008-06-19 @ 17:30:19
Postat av: Mitsukai

hehe jag vet det där med piercing ;)

ska lämna blod först vettu =)

2008-06-22 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0