Gief!

Längesedan jag sovit så gott som jag gjorde inatt. Totaldäckade direkt efter tio igårkväll av ren trötthet och sov som en stock fram tills nio. Känner mig riktigt utvilad trots att jag måste sova på tre stora kuddar för att komma upp med huvudet. Annars kan tydligen tungan svälla upp och blocka luftgångarna.
Javisst ja, är inne på tredje dagen med piercad tunga. Börjar kunna prata lite smått nu men folk tycks fortfarande ha svårigheter med att förstå vad jag säger. Lever på nyponsoppa och annat flytande, längtar seriöst efter något riktigt segtuggat, som pizza. Men längtar också efter att kunna kyssa Björn igen. Visste inte att små vardagliga saker kunde saknas så mycket bara för att man inte kan.
Verkar vara så jämt, man vill ha det man inte kan ha, vill göra det man inte kan göra. Hmm, blr väl desto bättre sen när min lilla tunga har läkt. Får se fram emot det! På tal om att vilja ha saker så har jag hittat de sötaste klänningarna! Jag måste köpa dem, verkligen måste! Kommer passa så bra. Bara lite problem med pengar för tillfället men det ska nog lösa sig.. precs som min tunga. Om inte annat kan jag säkert komma på en bra orsak att tröstshoppa. Då får man ofta råd fast man egentligen inte har det.



Såg att Emilie Autumn ska till Sverige snart. Väntar på att hennes tour-datum ska komma upp på hemsidan o sen e det väl bara att hitta ngn att gå med. Lyssnar inte så aktivt på henne längre men det e helt klart sevärt ändå!

Btw, så var jag på bio med tobias i helgen. Vi såg "the happning" och det var seriöst den sämsta skit jag sett på länge. Slutade med att vi gick hem o drog ner en asiatisk splatter istället. Så för er som planerat att se den, vill ni bli grovt missnöjda så visst.. Men annars så: stay the hell out!

Har lite mer på hjärtat men nu ska ja kila o klä på mig, så på återseende!


Kommentarer
Postat av: Johannski,

gosh. hade de inte den ena klänninge på criminal damage i lååndån? massa söt iaf. jag går gärna med dig på EA, lyssnar inte heller så mycket längre. men hon är söt och opheliac är fortfarande bra. ^^

jag hade faktiskt tänkt se happening typ i helgen. men det blir nog naarnia istället då. han som spelar caspian är ju typ bajshet. :p

saknar dig, btw. <3

2008-07-01 @ 13:06:08
Postat av: Mitsukai

Mm, the happening e ju lixom om träd som dödar människor, nästan ingen action, nästan ingen story, bara aptråkig >.<

o caspian är rätt het ja drool fast filmen verkar rätt b iaf.. han ska ju inte ha ngt på g med susan =(

2008-07-01 @ 16:58:15
Postat av: Mitsukai

saknar dig md btw <3

2008-07-01 @ 16:58:45
Postat av: Johannski.

http://74.208.126.103/forumEA/viewtopic.php?f=35&t=2412



dondondodoooon. 23:e oktober. ^^

2008-07-01 @ 19:09:49
Postat av: Mitsukai

OMG =) finemang, ska vi gå då =D

längesedan spelning så.

2008-07-01 @ 20:19:48
Postat av: Anonym

Hon spelar den 23, står på myspacen, har nog bara inte kommit upp på hemsidan^^

2008-07-02 @ 12:17:30
Postat av: Mitsukai

hihi om du läst de andra kommentarerna så har vi redan kommit fram till att det är den 23 ;) men tack iaf

2008-07-02 @ 13:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0