CSI

Alltså herregud!
Har roat mig med att titta på csi miami de senaste kvällarn för att ha ngt att somna till, och det är bara dåligt! Visst har de intressanta mord men "huvudpersonen" Horatio som spelas av David Caruso, är nog världens sämst gjorda karaktär, och ärligt talat så finns det inga ord som kan beskriva hur dålig Caruso är som skådespelare. Kan inte någon vara snäll o typ, döda honom istället för alla andra i serien?
Först o främst har han sämre hållning än mig o ser ut som en överkörd gam, och i varje avsnitt har han precis samma tonfall när han ska säga någon "dräpande rolig" replik. Det är "bla bla blaa *kort paus där han alltid tar av sig solglasögonen* bla!" Seriöst, hur ofta behöver mäniskan ta av sig sina solglasögon, eller på sig dem för den delen. Har han solglasögonfetish?
Löjligt är det iaf och jag tänker fanemej inte titta mer på en av historiens sämst gjorda serier, med världens helt klart sämsta polisskådespelare!



Kommentarer
Postat av: Johannski

haha, :D hans oneliners är rätt hemska. men det bästa är ju i slutet av varje avsnitt när han säger något "djupt" och tar på sig solbrillorna. :p

2008-07-18 @ 15:29:03
Postat av: pannski

ja!! seriöst jag dör varje gång han gör det O.O

2008-07-18 @ 17:23:49
Postat av: jennifer

hahaha jag skrattar fortfarande åt ditt inlägg. inte sett det på jättelänge och blev verligen påmind om den rödhårige mannen. klockrent inlägg! :D

2008-08-15 @ 19:02:39
Postat av: Mitsukai

oh yeah sätter på mig solbrillorna

2008-08-18 @ 00:30:36
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0