This is a new start!

Sist jag försökte mig på att blogga gick det rent utför nästan direkt, mest för att mitt liv inte är så extremroligt. Men idag var det verkligen inte min dag, så här ska klagas!
Morgonen var iofs helt okej, enda tills jag kom fram till centralen i Göteborg. Skulle försök hitta en buss hem efter att ha spenderat ett par nätter hos Gustav. 
Naturligtvis hade jag precis missat en buss, men det gav tid till lite kaffe och metro.
Hamnade tillslut på ett tåg som de sagt var helt obokat, bara att sätta sig ner o ta det lugnt. Så jag hittade en plats, slog mig ner, letade upp ipoden o försvann förnöjt in i min musik. Vaknade till av att en tjej stod o tittade surt på mig, "jag ska sitta där" sa hon och gav mig en idiotblick. Vad fan? Om någon har satt sig på min bokade plats brukar jag iaf försöka vara trevlig, typ "ursäkta, jag har bokat platsen du sitter på" och om tåget är nästan tomt, som idag, brukar jag ignorera det o sätta mig där det är ledigt.
Men nejdå *morr*

Det är rätt lustigt det här med musik med. människor verkar ignorera det kritvita sladden som går från min hand till öronen, jag hör verkligen inte ett skit av vad de säger med mina öronpluppar.
Sen har de aldrig något viktigt att säga heller, så när man väl sett att det står någon och mimar framför en, dragit ut  hörsnäckorna (vuxenpoints för det ordet) och bett dem upprepa sig, så är det enda man får höra "snyggt hår" eller "tuff stil".
GAAAH!

Jaja, dagen blev drastiskt mycket bättre när jag kom hem, fick städat bokhyllan vilket resulterade i två kassar böcker till second hand, packat upp sen örebroresan, lagat mat och annat som bara kan vara roligt när vårsolen skiner och fåglarna gör sitt bästa för att man ska bli döv.
Fast lite ensamt är det allt nu när det blivit mörkt o det enda som väntar en är en kall, tom säng.
Kattjävel var är du?

Kommentarer
Postat av: Johannski.

Det värsta är när man sitter och tittar ut genom fönstret och varken ser eller hör dem. och istället för att peta på en så står de bara där och stirrar tills man ser dem.

man blir ju fan livrädd.

2008-02-18 @ 23:48:25
URL: http://oxygenthief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0