Today...

Gud vad jag är trött. Lyckad dag fast jag inte kunde hitta den där fördömda elljusstaken. Men nu har jag köksbord, stolar, julpynt och ja, en elljustake, fast inte från IKEA. Bianca har varit så duktig och hon har fått massa komplimanger. Jag med för den delen. Provade på att vara brunett och det var tydligen en hit. Skulle egentligen sätta i en plupp i nosen istället. så piercingen inte syns och hålet inte växer igen. Men men, får vara lolita med septum. HAHA!



Så nu har jag varit manlig o snickrat ihop alla saker medan Bianca ligger o sover som en stock, helt uttröttad av alla nya intryck. Mitt kök har blivit ännu mysigare nu. Ih jag tycker om min lägenhet! Och jag tycker bra om IKEA med, i princip hela min lägenhet är ju inredd därifrån. dessutom har nästan alla som varit här konstaterat att det är extremt mysigt, så det är faktiskt inte bara jag som är hemmakär.



Bara tvungen att ladda upp den här! Söten som ger kameran en misstänksam blick. *Hjärta*
Btw så har jag kommit på att jag gillar texten för P!nk's "so what". Känner igen mig en hel del i allt det där. Och jag ska bli starkare! Trying hard! Going strong!


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Awh, du passar ju i brunt hår. :) var har du köpt peruken, btw? är också sugen på långt hår :p

2008-12-03 @ 01:13:01
Postat av: Mitsukai

Ebay ^^

Var noga att läsa på om kvalitet osv, man vill ju inte se ut som en plasthög =)

2008-12-03 @ 01:18:31
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: bdb @ OzzytheGhost

shooue <3 Du passar asbra i brunt hår! Det trodde jag inte att du skulle göra! =O =D

2008-12-04 @ 20:31:48
Postat av: Mitsukai

Oh tack ^^ inte jag heller, men var ju tvunget att prova

2008-12-04 @ 20:43:47
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0