Outside

Blä vad Bianca är kinkig när det gäller promenade, men jag förstår henne. Iaf när det gäller vädret. Det är inte kul att behöva gå ut i kalla morgonluften när man e liten vovvsing. Däremot fattar jag inte att hon e så nervös all the time.
Ah well.
Införskaffade iaf en sånhär sak idag. Reflexsscarf. Något som alla vovvar borde ha. Inte så smickrande, men väldigt välkommet i vintermörkret!



Något som däremot inte är välkommer i vintermörkret är all jävla sand! Visst att det e bra att slippa halka när isen lägger sig, men snälla grusa istället. På en dag blir min hall en jävla sandlåda av allt som dras med. Och även om jag sopar o dammsuger varje dag så e det alltid något irriterande gruskorn som letar sig upp i sängen. Isch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0