Update

Sitter med massa blekning i håret o kikar på Drawn Together.
Det är alltid så segt att vänta på att blekningen ska verka, men faktum är att det är extremblont redan nu, efter bara en kvart.
Jag ska visserligen plaska i lila färg igen men ändå, känns kul att veta att jag inte kommer ha några större problem att bli blond när jag vill det!
Oh, nu hoppade Bianca upp i mitt knä! Hon luktar granatäpple!
Nybadad och alla klorna klippta, hon ser så fluffig och kramgo ut! Gick faktiskt lättare än vad jag väntat mig att bada henne. Satte mig i duschen med Bianca i knät, mutade henne med köttbullar och vips så var hon ren vovve med silkeslen päls!
Ih nu är det dags att skölja håret.
See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0