Update

Sådär.. Nu har jag mat hemma igen. Pappa kom över o vi åkte iväg och storhandlade. Jag brukar passa på när han är här så jag slipper släpa hem alla varorna själv. Det är ju så smidigt att jag bor precis mellan två mataffärer, men det är en bra bit att gå till vardera, och med tunga matkassar är det inte alls kul. Kommer bli bättre när det blir cykelväder! Annars känns det grymt bra att vara mätt.
Dessutom fick jag åka iväg och hämta ut de nya medicinerna idag så nu ska jag drogas ner igen. Tro mig, jag har längtat  efter det för utan var livet ett helvete!

Dessutom påbörjades pappas och mitt  the Lord of the Rings - tittande idag. Vi ska gå igenom alla extended-filmerna (det var ett bra tag sedan sist). Så kvällen blev jättemysig även om dagen varit mest till besvär.
 Och Bianca låg på rygg i mitt knä under hela filmen o bara stornjöt av allt kliande och klappande. Hihi, jag skämmer bort henne med kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0