Save the Hospital

Äntligen är den här dagen över! Har varit vaken sedan åtta så blä vad jag är trött. Hade dessutom massa svårt att somna, och när jag äntligen lyckades med det blev jag väckt av mobilen som jag så smidigt lagt huvudet på. Go me!
Annars har jag varit jättemanlig o demonstrerat idag! Jag och Bianca i ett enormt demonstrationståg för att rädda en akutmottagning. De vill lixom flytta den en timma bort och jag är livrädd att om farmor skulle behöva akutvård så skulle hon kunna dö under transporten. Jävla politiker!
Nu har jag iaf lagt mitt till debatten. Blev haffad av en reporter som ville intervjuva o ta kort för att jag "var så söt".
Lol!
Full fart hela dagen. Efter sjukhuset drog jag iväg och köpte hem lite juldukar och gardiner. Och sen var jag iväg för att storhandla inför julbak. Så nu e mitt kök proppat med nötter, marsipan, choklad, apelsiner, mint, nougat, sirap, saffran och mandlar. Jag älskar att baka!

Inte nog med det. Pappa kom över på middag idag o jag fixade sötsur sås med klibbris och strimlat quorn. Nom nom.

Nu bir det mys i soffan!
TJO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0