Liseberg



Måste bara berätta att Lolitaträffen var jättetrevlig!
Det var en hel hög med söta tjejer där, och vi hade så kul!
Åt kanderade äpplen, snubblade runt på skridskobanan och njöt av snön och alla ljus. Det enda mysko var en kille som kom fram o filmade mig när jag skulle upp till parken för att rasta Bianca. Först frågade han om han fick filma Bianca för att hon var så söt, men det blev ändå mest av mig. Lol!
Senare på kvällen, när träffen var slut, kom pappa över och vi traskade runt vi med.. Drack en massa glögg och petade på tomtar.
I LÖÖÖV LISEBERG!
Och Bianca var så duktig! Lät folk klappa och peta utan att bli irriterad + att hon både åt och drack av det jag hade med till henne. Hon brukar ju annars vara för uppspelt för sådant. Känns som att ha en liten bebis när man går ut, så mycket att tänka på. Men det är hon lätt värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0