At last, Christmas

GOD JUL!
Nu har julafton paserat i all sin prakt och julklapparna slog fan rekordsumma i år. Helt sjukt mycket, så jag måste varit jävligt snäll! Det roliga är ju att vi bara är tre personer som samlas på jul, och det enda det handlar om är att umgås, men ändå blir det så mycket paket.. Problemet är väl att alla tycker om att ge i vår familj. Jag är SUPERGLAD för allt fint. Tack tack tack!

* Ps3 (OMG OMG OMG)
* Dead space
* Mirror's edge
* Fjärrutlösare till kameran (HJÄRTA)
* En cykel!!!!
* En hög med filmer
* Sytillbehör
* Ny datorväska
* Godis
* Världens myspyjamas
* Sexy underkläder
* Skönhetsprdukter
* Presentkort värda 2000
* Kökstillbehör
* Badlakan
* Lolitaklänningar

Ja det är sånt jag kommer ihåg nu. Känner mig hemskt bortskämd..  Men för att väga upp det hela skämde jag bort tillbaka! Både pappa och farmor blev jätteglada över sina paket, och seriöst, visst e det snäppet roligare att se när andra öppnar och blir glada än att öppna själv!
Och utöver alla paket  har det varit underbart sällskap, mycket mat, skratt och julmusik. Min gran blidde jättevacker, ja hela lägenheten lyckades jag smycka riktigt bra.. "Winter Wonderland" helt enkelt. Jag är verkligen barnsligt förtjust i julen.. All stress glöms bort och jag bara njuter i fulla drag!



Har spelat Dead Space ett bra tag nu, mumma säger jag bara. Magen tjock av knäck, hund i knät och skitbra spel. Kan dagen avslutas på ett bättre sätt?



Kommentarer
Postat av: Johanna.

Sheisse.. Jag som tyckte att jag fick mycket i år. :p både dead space och mirrors edge är typ <3

2008-12-25 @ 10:06:59
Postat av: Mitsukai

Mjo jag känner mig hemskt bortskämd XD

och de spelen har jag önskat mig sen.. jag hörde talas om att de höll på att göras typ XD

2008-12-25 @ 13:52:25
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad för klänningar?

2008-12-25 @ 14:07:22
Postat av: Mitsukai

En rutig skönhet som jag fick lite i förväg o sen en skönhet i svart med viktoriiank kråsrumpa som jag brukar kalla det XD

2008-12-25 @ 21:34:45
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0