Music in the future!

En dag kvar. Imorgon vid den här tiden kommer jag vara så otroligt peppad!
Nu är jag mest bara nervös. Fy fan vad det pirrar, fattar inte varför! Jag har ju gjort sånthär förut. Jaja, tycker att alla därute ska masa sig in till Göteborg och njuta av showen! Och för er som verkligen inte kan ska hela spektaklet tydligen filmas, så gråt inte för mycket.. eller något.

image19

Det var ett tag sedan jag skrev här men jag har haft fullt upp, fattar inte att det kan vara så stressigt att leva när man inte har jobb! Åkte iaf in till Götet i Tisdags för att möta upp med Björn, (fattar inte varför jag börjat kalla honom Björn nu, men det e ju kortare så WTF) men då han var försenad från replokalen slutade jag på ett jättemysigt litet ställe med Tobias där vi tillsammans hade roligt och blev fulla.
Fast sen hade jag ett par riktigt underbara dagar med Björn, firade hans födelsedag på onsdagen o sen har vi bara haft mysigt tills idag.

Och nu är det bara massa roliga saker som ligger i framtiden. Det är Alice in Videoland live på sticky, det är Auto-Auto som min tönt ska spela med på Storan sen är det Bits and peaces 30 april då Nina Natri från Fidget ska gästsjunga med Maskinoperatör o Calis!

Fy fan bara massa mumma ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0