Let Go!

Det var jävligt jobbigt igår, hårda röster och gråt drar fram minnen från djupet som man inte vill veta av.
Ville sticka direkt, bort.. bara bort! Men stannade.. vet inte riktigt varför, men det gjorde jag.
Nästan lika jobbigt när jag vaknade, känslan låg lixom kvar. Varför får jag vetskapen av att bara vara i vägen, inte välkommen. Stick!
Har spänt mig så under natten, gör ont överallt, fast nacken är värst. Nacken och käken. Sen när jag väl kom iväg höll jag på att missa pendeln, fick springa som en galning o kom på precis sekunden innan tåget rullade iväg. Efter det hängde sig min Ipod, o utan musik vände jag mig till mitt psp bara för att upptäcka att batteriet var dött.
När jag efter mycket om och men kom hem var kylen nästan tom och på bordet låg en kallelse till psyk. Jävla skit! Jag orkar inte med det där igen. Jag vill ha en axel att gråta mot men är rädd. Jag vill inte ha de där starkare medicinerna, jag vill inte sitta i timmar o lyssna på någon jävla psykosnubbe som tror han vet allt.
Kom igem! Jag är stark!
Jag ska klara det här med!
Jag klarar iaf att hålla masken, skratta bort verkligheten!

Ringaren i Notre Dame på dvd-specialutgåva låg o väntade på mig i hyllan. Ett litet ljus i mörkret.
Nu ska jag begrava mig i gammal disneymagi... Ska bara hitta en nalle att krama om först, och lyssna lite mer på Frou Frou.

image21


Kommentarer
Postat av: Johannski.

vad har hänt? *orolig*

2008-04-30 @ 10:53:20
Postat av: SuicideGame

Vad har hänt? Jag vet att det är lite efter att fråga men kollade på din blogg idag!

2008-11-05 @ 09:43:29
Postat av: Mitsukai

oj det här var så längesedan så jag minns faktiskt inte ens själv.

Men jag tror att det var i samband med att mamma proklamerade mig som onödig skit.

2008-11-05 @ 14:26:49
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0